Dimecres assolellat amb gran amplitud tèrmica

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Ahir es van arribar als 20ºC de temperatura màxima a la Bisbal d’Empordà i avui els valors seran força similars, amb màximes d’entre 17 i 19ºC. Un dimecres que serà majoritàriament assolellat i amb vent de força entre feble i moderada de garbí que bufarà a partir de migdia. Valors mínims de 4ºC per tant força amplitud tèrmica entre la fred de primera hora i l’ambient més càlid del migdia.

Demà ennuvolament progressiu de l’estat del cel i cap al migdia i tarda es poden produir alguns plugims dispersos, precipitació minsa en general. La presència de núvols farà baixar la temperatura amb mínimes de 6ºC i màximes de fins a 14ºC.

- Publicitat -
- Publicitat -

InDGround es presenta com una alternativa als grans festivals amb un únic escenari

El calendari de festivals continua sumant noves propostes i aquest estiu s’hi afegirà InDGround, un certamen de nova creació que debutarà el pròxim 29 d’agost a Sant Pere de Ribes amb un format que vol diferenciar-se dels grans esdeveniments multitudinaris. La seva principal aposta passa per oferir un únic escenari, sense concerts simultanis, perquè el

Altres notícies