Dídac Garcia: «Estic orgullós perquè als municipis del Baix Empordà es continua practicant el patinatge i l’hoquei patins»

Al programa de «Veus de l’Empordà» d’avui hem conegut a en Dídac Garcia, l’entrenador de 88 anys que va portar la disciplina del patinatge i hoquei patins al Baix Empordà.

Fa gairebé quaranta anys va venir a viure a Sant Antoni de Calonge i des de llavors ha apropat aquest esport al màxim de municipis que ha pogut, i se sent orgullós que avui dia encara es practiqui i es visqui tant.

Més àudios