Detingut un jove de Palafrugell que enviava marihuana per missatgeria

El noi havia arribat a fer cinc enviaments de marihuana en els últims dos mesos. Això és un total de 70 quilos de marihuana, tots enviats a un mateix destinatari d'Alemanya

Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -spot_img

Els Mossos d’Esquadra de la Bisbal d’Empordà i Mataró han detingut un jove de 24 anys, veí de Palafrugell, que enviava paquets de marihuana a través d’empreses de missatgeria. La investigació es va obrir quan una veïna de Mataró va rebre un paquet per error i va avisar els Mossos.

Segons han explicat els agents a l’ACN, la investigació va començar a principis de maig, quan la veïna de Mataró va explicar als Mossos que havia rebut el paquet de marihuana. Els Mossos van descobrir que l’enviament s’havia fet des d’una botiga del Baix Empordà que feia de punt de recollida d’una empresa de missatgeria.

Pla detall del paquet de marihuana que els Mossos d’Esquadra van intervenir al detingut. Imatge cedida el 3 de juny del 2021 (Horitzontal)

Per això, aquest dimarts 1 de juny, els agents van muntar un dispositiu de vigilància a la botiga. Allà van trobar-hi el sospitós, que anava a la botiga amb intenció d’enviar un altre paquet. Un cop a comissaria, els Mossos van obrir la caixa, que contenia onze paquets de marihuana precintats ple de cabdells preparats per distribuir.

Els agents asseguren que, en els últims dos mesos, el noi havia arribat a fer cinc enviaments. Això és un total de 70 quilos de marihuana, enviats tots a un mateix destinatari d’Alemanya.

El jove va ser traslladat a comissaria, i ha quedat en llibertat provisional després de declarar als jutjats. Això sí, els Mossos informen que la investigació seguirà oberta i que no descarten que hi pugui haver noves detencions.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies