Detingut a Girona un narcotraficant fugit que s’amagava a Santa Cristina d’Aro

El fugitiu complia una condemna per tràfic de drogues i participació en una organització criminal. Durant mesos es va amagar a Santa Cristina d'Aro, on també treballava de manera irregular en el sector de la construcció.

Redacció
Redaccióhttps://test.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els Mossos d’Esquadra han detingut a Girona un home de quaranta-set anys que s’havia evadit després de no tornar a la presó en finalitzar un permís penitenciari. L’arrestat complia una condemna de nou anys per tràfic de drogues i participació en una organització criminal.

Segons la investigació policial, l’home formava part d’una xarxa dedicada a introduir haixix procedent del Marroc a través de la costa mediterrània. La droga arribava per mar i posteriorment es distribuïa per carretera a diferents punts de l’Estat.

Per evitar ser localitzat, el fugitiu es va refugiar durant mesos al domicili de la seva mare a Santa Cristina d’Aro. Els investigadors consideren que aquesta va ser la seva principal base d’operacions mentre es mantenia ocult.

Durant aquest període també hauria treballat de manera irregular per a un contractista d’obres. Segons la policia, cobrava els treballs amb diners no declarats i sense cap tipus de contracte laboral.

La investigació va anar a càrrec del Grup de Recerca Activa de Fugitius dels Mossos d’Esquadra, que va mantenir la vigilància sobre els moviments del sospitós durant diversos mesos.

El dispositiu policial va culminar el 27 de maig amb la seva detenció a Girona. En aquell moment, segons la policia, intentava dirigir-se cap a França amb un vehicle propietat de la seva mare.

Després de passar a disposició judicial, l’home va ingressar novament al Centre Penitenciari de Puig de les Basses, on continuarà complint la condemna pendent.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies