Detenen a la Jonquera una parella de narcotraficants amb 3,2 quilos d’haixix

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La policia espanyola ha detingut una parella de narcotraficants a la Jonquera que duien 3,2 quilos d’haixix amagats al maleter en el compartiment de la roda de recanvi i 9.390 euros, la majoria de diners a la roba interior. Els fets van passar el 16 d’octubre passat, durant un control preventiu contra la delinqüència itinerant. Els agents van sospitar d’un vehicle que provenia de França i que feia una maniobra intentant eludir el control situat a l’AP-7 en direcció a Girona. Durant el registre del vehicle, la policia va descobrir 3,2 quilos d’haixix en un espai del maleter, a sota de la roda de recanvi. La droga estava dins d’una bossa de plàstic amb tancament hermètic repartida en 12 paquets, vuit tauletes i un altre amb forma d’aglà. Tant el conductor com l’acompanyant, ambdós de nacionalitat espanyola, van ser detinguts. Es tracta d’un home de 39 anys, que ha ingressat a presó de forma provisional, i una dona de 21 que ha quedat en llibertat amb càrrecs

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies