Detenen dos homes a Palafrugell per un robatori amb força a un establiment de Mont-ras

Un dels acusats també se'l relaciona amb un altre robatori en un restaurant de Palafrugell.

Redacció
Redaccióhttps://test.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els Mossos d’Esquadra han detingut a Palafrugell dos homes de 18 i 23 anys com a  presumptes autors d’un delicte de robatori amb força en un restaurant de Mont-ras.

Els autors van tallar el cable de corrent elèctric per deixar sense alimentació les càmeres i l’alarma, tot i que no van arribar a accedir a l’interior de l’establiment, van causar danys als accessos.
Al jove de 23 anys també se l’acusa d’un segon robatori comès una setmana abans a Palafrugell. Els fets es reumenten a la matinada del 5 de maig quan va accedir forçant la porta en un establiment que tenia l’alarma desconnectada. Un cop dins va sostreure ampolles de begudes alcohòliques i un ordinador portàtil.

Els dos homes ja havien estat arrestats el mateix 13 de maig per un robatori consumat en una rostisseria de Mont-ras. Aquella nit es va activar l’alarma i els mossos els van localitzar asseguts en un banc proper, consumint alcohol. Les ampolles provenien del local robat, fet que va motivar la seva detenció en aquell moment.

Tots dos tenen antecedents i l’endemà van passar a disposició del jutjat de guàrdia de la Bisbal d’Empordà.

- Publicitat -
- Publicitat -

InDGround es presenta com una alternativa als grans festivals amb un únic escenari

El calendari de festivals continua sumant noves propostes i aquest estiu s’hi afegirà InDGround, un certamen de nova creació que debutarà el pròxim 29 d’agost a Sant Pere de Ribes amb un format que vol diferenciar-se dels grans esdeveniments multitudinaris. La seva principal aposta passa per oferir un únic escenari, sense concerts simultanis, perquè el

Altres notícies