Despleguen l’estelada negra «més gran dels Països Catalans» a Palafrugell

L'entitat Catalans per la Independència ha organitzat un acte a Palafrugell en senyal de protesta contra la "inacció" dels partits polítics independentistes

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Fotografia: Catalans per la Independència, via Twitter

L’entitat Catalans per la Independència ha organitzat un acte a Palafrugell aquest diumenge en senyal de protesta contra la «inacció» dels partits polítics independentistes. Durant aquest acte, s’ha desplegat la que asseguren que és «la bandera de no-rendició més gran dels Països Catalans», col·locant plàstics negres i blancs al terra. Catalans per la Independència ha volgut enviar un missatge clar als polítics catalans: «No us tornarem a votar».

En un discurs durant l’acte, l’entitat ha assegurat que els partits independentistes són «uns botiflers» i uns «traïdors», per no aplicar el mandat de l’1-O.

https://twitter.com/XaioTro/status/1528340486712328192?s=20&t=XOSJwEgvlKK77GnWJ84Nig

Sobre la bandera negra

Aquesta bandera negra que s’ha desplegat a Palafrugell és la que utilitzen algunes de les entitats independentistes més «radicals», i va ser ideada per la Fundació Reeixida. Commemora el tricentenari de la guerra de Successió. Durant aquells anys (sobretot durant el setge de Barcelona el 1714), es veien banderes negres com a símbol de resistència. Així doncs, la bandera negra redissenyada l’any 2014 simbolitza aquesta lluita contínua.

- Publicitat -
- Publicitat -

InDGround es presenta com una alternativa als grans festivals amb un únic escenari

El calendari de festivals continua sumant noves propostes i aquest estiu s’hi afegirà InDGround, un certamen de nova creació que debutarà el pròxim 29 d’agost a Sant Pere de Ribes amb un format que vol diferenciar-se dels grans esdeveniments multitudinaris. La seva principal aposta passa per oferir un únic escenari, sense concerts simultanis, perquè el

Altres notícies