Demi Lovato ingressada per una sobredosi

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La cantant Demi Lovato ha estat hospitalitzada a Los Angeles, per una suposada sobredosi, segons ha informat la premsa americana.

Fonts policials citades pel portal TMZ han explicat que la cantant va ser tractada al seu propi domicili amb un tractament d’emergència utilitzat per sobredosi de narcòtics. En arribar a casa seva els serveis d’emergència la van trobar inconscient.

No és la primera vegada que Lovato té problemes amb les drogues, ja en el passat havia estat addicte i fins i tot havia aconseguit estar sòbria des del 2012, tot i que sembla que des de fa algunes setmanes hauria recaigut.

De fet a través de la lletra de la seva última cançó Sober, podíem saber que ja no estava sòbria i que li sabia molt de greu. La lletra també diu que sent estar en aquest punt una altra vegada, i promet aconseguir ajuda, que no era la seva intenció i que ho sent per ella mateixa.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies