Demanen 5 anys de presó per al treballador de la Bisbal d’Empordà que es quedava diners d’impostos
L’acusa de malversació continuada i sosté que es va embutxacar més de 8.000 euros, tot i que ha tornat part dels diners
Copieu i enganxeu aquest URL al lloc web del WordPress per a incrustar-la
Copieu i enganxeu aquest codi al lloc per a incrustar