Demà es recupera la Festa del Pedal, 7 anys després

a inscripció val 2€ i es podrà fer el mateix dia de la festa

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Demà es recupera la Festa del Pedal, 7 anys després
Loading
/

Dins del marc de la Setmana Europea de la Mobilitat 2018, Palamós recuperarà demà la Festa del Pedal, després de set anys d’inactivitat. La població recupera així aquesta activitat lúdica que havia estat tant arrelada al municipi i que fa set anys va arribar a la 30ª edició.El regidor d’esports Joan Barba explica en què consistirà.

Diumenge 16 de setembre, doncs, a partir de les 9:30h s’iniciarà un recorregut planer d’11 Km que passarà per part de la via verda del municipi i per espais d’alt valor mediambiental. La inscripció, que té un cost de 2€, es podrà fer el mateix dia a partir de les 8:30h a la Plaça de Mossèn Gumersind, i té esmorzar inclòs.

La Festa del Pedal s’ha recuperat després que s’hagi treballat transversalment entre l’Ajuntament de Palamós i les àrees municipals d’esports, Mobilitat, l’Associació de Veïns de Sant Joan i l’Associació local Pots, dedicada a l’inclusió de persones amb discapacitats.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies