D’Arcy torna a un estudi de gravació després de 20 anys

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
D’Arcy torna a un estudi de gravació després de 20 anys

La carismàtica baixista D’Arcy Wretzky ha decidit tornar al món musical, però aquesta vegada sense la seva banda, The Smashing Pumpkins, formada el 1988 per  Billy Corgan  i James Iha a Chicago.

Sorprenentment, l’artista porta un temps assajant amb la banda de doom metal Grave Next Door i té previst gravar els nous temes de la formació. Aquesta col·laboració comporta el retorn D’Arcy a l’estudi de gravació, on no entrava des del 1999, quan va decidir deixar la banda i sortir del món musical mentre estaven realitzant el seu cinquè projecte. Evidentment, això va desbaratar els plans de gravació del grup de Chicago.

Caldrà estar atents als nous temes que puguin sorgir de la col·laboració D’Arcy Wretzky amb la Grave Next Door.

L’entrada D’Arcy torna a un estudi de gravació després de 20 anys ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies