«Ni un pas enrere»: els alcaldes responen Enric Millo per les creus i llaços grocs

Els alcaldes de Palafrugell i la Bisbal es neguen a retirar simbologia independentista

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els alcaldes de Palafrugell i la Bisbal han respost a través de Twitter la carta que el delegat del govern espanyol a Catalunya, Enric Millo, en què demana retirar creus i llaços grocs de la via pública.

Millo es refereix especialment a les creus grogues que els CDR van situar a les platges de Llafranc, Calella, Palamós i Sant Feliu de Guíxols. A Llafranc, aquest cap de setmana es van produir moments de certa tensió després que alguns banyistes haguessin intentat tirar les creus al terra. Precisament, l’alcalde de Palafrugell Josep Piferrer ha tuitejat: «Mentre hi hagi una sola persona privada de llibertat, ni un pas enrere».

L’alcalde de la Bisbal Lluís Sais ha respost: «A la Bisbal els que vetem són els feixistes, els violents que no respecten la llibertat d’expressió i als seus còmplices». I afegeix: «Si aquest ‘senyor’ vol decidir al nostre municipi, que es presenti a unes eleccions i les guanyi».

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies