Commemoren els 125 anys del carrilet Girona-Sant Feliu de Guíxols

Redacció
Redaccióhttps://test.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Una exposició itinerant recorrerà les poblacions que unia aquesta línia del carrilet, per commemorar que enguany fa 125 anys del seu primer viatge. El carrilet Girona-Sant Feliu va entrar en funcionament el 30 de juny del 1892 i es va mantenir fins el 1969. Era un tren amb caldera de carbó, vagons de passatgers i mercaderies, que vuit pobles: Girona, Quart, Llambilles, Cassà de la Selva, Llagostera, Santa Cristina d’Aro, Castell d’Aro i Sant Feliu de Guíxols.

La mostra commemorativa s’inaugurarà l’1 de juliol a Sant Feliu de Guíxols. Consta d’un seguit de plafons que recorden l’antiga estètica dels vagons, on es mostraran fotografies, audiovisuals i explicacions de què va ser i què va suposar aquell tren. L’exposició serà el plat fort de la commemoració, però també es preparen altres actes, com una prova esportiva o una bicicletada des de Girona fins a Sant Feliu de Guíxols, seguint el recorregut de la via verda per allà on va haver-hi la via del carrilet.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies