Coldplay publicarà nova música sota el pseudònim de Los Unidades

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Coldplay publicarà nova música sota el pseudònim de Los Unidades

El segell Parlophone Records ha anunciat a través de Twitter que a les 5 de la tarda podrem escoltar una nova cançó d’una formació anomenada Los Unidades, que tenen un aspecte molt similar als Coldplay. Molts seguidors del grup han comentat a la xarxa que es tractaria del grup de Chris Martin.

El fet que el grup britànic li agradés la publicació ha fet aixecar encara més sospites que es podria tractar de Coldplay. Fins i tot un usuari ha investigat més a fons aquest anunci i ha descobert un acord legal que inclou com a propietaris de la marca Los Unidades als membres de Coldplay.

A més a la part inferior del text s’inclou el text Y02LPAC81ODL, un anagrama de COLDPLAY2018.

L’entrada Coldplay publicarà nova música sota el pseudònim de Los Unidades ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

InDGround es presenta com una alternativa als grans festivals amb un únic escenari

El calendari de festivals continua sumant noves propostes i aquest estiu s’hi afegirà InDGround, un certamen de nova creació que debutarà el pròxim 29 d’agost a Sant Pere de Ribes amb un format que vol diferenciar-se dels grans esdeveniments multitudinaris. La seva principal aposta passa per oferir un únic escenari, sense concerts simultanis, perquè el

Altres notícies