Coldplay presenten el vídeo de ‘Champion of the world’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Coldplay continuen amb la promoció del seu disc “Everyday life” i després de l’estrena del videoclip de ‘Cry cry cry’ ara presenten el de ‘Champion of the world‘, una de les cançons més escoltades juntament amb ‘Orphans’.

El vídeo es va gravar a Los Angeles i l’ha dirigit la francesa Cloé Bailly, que explica que tracta sobre el poder màgic que tenen els nens per desconnectar de la realitat i introduir-se en el seu propi món.

Per altra banda el grup ha estrenat un EP en acústic “Coldplay Reimagined” amb un breu documental, on Chris i Jonny interpreten tres cançons del disc. Es pot veure a Apple Music.

 

L’entrada Coldplay presenten el vídeo de ‘Champion of the world’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies