Cesc torna a tocar al metro després de la Covid-19

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El passat 8 de juny començava el pla de reincorporació dels músics de carrer, és per això que el cantant i compositor Cesc ha decidit tornar als passadissos del metro de Barcelona, i així ho farà; demà dimarts 14 de juliol a les 17h i dijous 16 de juliol a les 13h a l’enllaç de la línia L3 i L5 de Diagonal.

La tornada més esperada per ell i per tots els seus seguidors, ja el trobaven a faltar els passadissos de Barcelona cantant i tocant instruments.

A més a més, la seva gira ha estat posposada per causa de la Covid-19, tot i que ell assegura que això no serà cap aturada perquè ja hi estan treballant per la gira que es preveu pel 2021.

L’entrada Cesc torna a tocar al metro després de la Covid-19 ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies