Cau un arbre sobre una furgoneta a Palamós

S'ha tallat el passeig del Mar per comprovar si hi ha més arbres que puguin caure

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest diumenge a la nit ha caigut un arbre de grans dimensions sobre una furgoneta al Passeig del Mar de Palamós. No hi ha ferits perquè dins del vehicle, que estava aparcat, no hi havia ningú. La policia local ha tallat la via per poder inspeccionar tots els arbres i comprovar que no hi hagi risc que en caigui un altre.

A les imatges que diversos veïns han publicat a les xarxes socials es pot veure com l’arbre, un pi gran, ha destrossat bona part de la furgoneta. El fet ha obligat a mobilitzar els bombers.

El passeig del Mar és un dels principals carrers de la localitat, especialment durant la temporada d’estiu, quan s’hi reuneixen molts turistes i visitants. Per això, és especialment remarcable que la caiguda de l’arbre hagi acabat sense ningú ferit.

Ràdio Capital ha consultat als responsables de l’Ajuntament la causa d’aquesta caiguda, que ara s’està investigant i que es comunicarà quan els serveis municipals tinguin una resposta.

 

https://twitter.com/Noe_mi_S/status/1163218696816472065?s=20

 

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies