Castell-Platja d’Aro adjudica la gestió de l’aigua a Aqualia pels pròxims 25 anys

Aqualia ja havia prestat el servei les darreres cinc dècades

Redacció
Redaccióhttps://test.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament de Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró ha finalitzat el procés d’adjudicació del nou contracte del servei d’abastament d’aigua potable al municipi per als propers 25 anys mitjançant un concurs en el què la proposta d’Aqualia -que ja havia prestat el servei les darreres cinc dècades- ha obtingut la màxima puntuació entre les quatre empreses que havien presentat oferta per optar-hi. El nou contracte es va presentar el 14 de març amb la presència de Juan Luís Castillo, director de zona de FCC Aqualia SA; i de l’alcalde de Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró, Maurici Jiménez.

El pla d’inversions d’Aqualia

Del conjunt destaquen diversos aspectes, especialment un pla d’inversions de set milions d’euros que Aqualia executarà en els primers sis anys; més un fons de reposició anual de 100.000 euros revisable per anualitats. També la creació d’un fons de cohesió social de de 16.000 euros l’any per a la ciutadania en situació de vulnerabilitat. En els propers dos anys l’empresa concessionària també substituirà el 100% dels comptadors d’aigua analògics per un sistema de telelectura digital. Alhora crearà un lloc web propi amb oficina virtual i aplicació mòbil gratuïta de gestions.

Simultàniament l’Ajuntament també realitzarà una inversió de set milions d’euros en els propers quatre anys on destaca la construcció d’un dipòsit en una espai de Vista Alegre (prevista en el POUM per a infraestructures que es licitarà aquest 2023 i es realitzarà en el termini d’un any). Una obra que s’executarà en paral·lel als treballs d’Aqualia amb la voluntat que es pugui connectar a la xarxa pròpia del municipi i d’aquesta manera, tot i mantenir la connexió en alta a la xarxa del Ter, sí que  que s’assoleixi la independència de la xarxa de la Sant Feliu de Guíxols.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies