Calonge comença una campanya per legalitzar els pisos turístics

Redacció
Redaccióhttps://test.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament de Calonge ha començat una campanya que vol conscienciar els propietaris i gestors d’apartaments turístics que cal legalitzar-los. Insisteixen que legalitzar-los té molts avantatges. S’assegura que l’ajuntament posarà les màximes facilitats per dur a terme aquest tràmit.

Segons us explicàvem a l’abril, els pisos turístics a Calonge aporten 25 milions d’euros als municipi. Això és un 12% del total del PIB local. Un estudi xifra en 2.000 el nombre d’habitatges d’aquesta tipologia, dels quals 1.200 corresponen a apartaments i 800 a cases amb jardí.

Segons les dades de l’Associació Turística d’Apartaments Costa Brava-Pirineu, el 44% dels apartaments i habitatges turístics regularitzats a Catalunya són de les comarques de Girona. L’associació compta, en l’actualitat, amb més de 10.000 allotjaments turístics qentre apartaments, xalets i vil·les turístiques al llarg de la Costa Brava i Pirineu de Girona.

- Publicitat -
Article anterior
Article següent
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies