Buhos, The Tyets i Greta són els primers artistes confirmats de l’Empordà Music Festival

Tots tres artistes actuaran el divendres 24 de juliol, en el que serà el primer dia de festival

Redacció
Redaccióhttps://test.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Empordà Music Festival ha presentat els tres primers artistes que participaran en l’edició d’enguany del festival, que celebra el seu cinquè aniversari. Seran Buhos, The Tyets i Greta els que passaran per l’escenari d’aquest festival de la Bisbal d’Empordà.

Tots tres artistes actuaran el divendres 24 de juliol, en el que serà el primer dia de festival. Cal recordar, com ha passat en anteriors edicions, que el festival repartirà els concerts en dos dies. La novetat d’enguany és que els concerts gratuïts es traslladaran en una altra data i els dos dies de festival seran de pagament. Igualment, des de l’Empordà Music Festival admeten que volen continuar apostant pels artistes de proximitat.

Les entrades i abonaments per al festival ja han sortit a la venda amb preus que oscil·len entre els 30 i els 45 €.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies