Buhos estrenen ‘T’he trobat a faltar’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La cançó que tothom canta al País Basc arriba aquest Nadal a Catalunya de la mà dels Buhos. Les reproduccions del tema “Zurekin Batera” a Spotify es compten per milions i s’ha convertit en un himne. Ara podrem gaudir-lo en català convertit en “T’he trobat a faltar” gràcies a l’adaptació de la lletra que n’ha fet Guillem Solé.

A més, Íñigo Etxezarreta, cantant dels bascos Pol Tor Sarmiento, canta per primera vegada en català al costat de Solé una cançó sentida, tendre i emocional molt diferent als èxits festius de les aus més nocturnes de la música catalana.

Amb l’adaptació de Zurekin Batera, Buhos ha volgut fugir de les lletres que parlen de la pandèmia i apuntar cap a l’esperança del camí de sortida, aquell que ens permetrà retrobar-nos amb les persones que estimem, abraçar-les de nou i poder-los dir que els hem trobat a faltar.

A més, el grup català ha fet una crida per xarxes socials on s’hi han apuntat més de 200 persones a cantar la tornada de “T’he trobat a faltar”. D’aquestes se’n farà una selecció que es podrà veure i escoltar ben aviat a les xarxes del grup.

L’entrada Buhos estrenen ‘T’he trobat a faltar’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies