Britney Spears denuncia haver rebut amenaces de mort

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Britney Spears denuncia haver rebut amenaces de mort

Britney Spears ha reaparegut a Instagram en un vídeo on saludava els seus seguidors i per tranquil·litzar als seus seguidors, després d’alguns rumors sobre una possible malaltia de la cantant, que des de fa unes setmanes està ingressada a un centre de salut mental per tractar els seus trastorns psicològics, que s’han agreujat arran de la malaltia que pateix el seu pare.

La cantant ha dit que tot està bé, tot i que la seva família està passant per una etapa de molt estrès i per això ha estat més apartada del món, però que tornarà molt aviat.

Per altra banda el text que acompanya el vídeo explica de forma poc clara una sèrie de correus que el seu col·laborador Sam Lufti hauria estat enviant i que en cap cas han estat firmats i subscrits per ella. També explica que la seva família ha rebut amenaces de mort, que ja s’estan investigant. Finalment també reclama privacitat davant els durs moments que està passant tant ella com la seva família.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Britney Spears (@britneyspears) on

L’entrada Britney Spears denuncia haver rebut amenaces de mort ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies