Brandon Flowers parla del futur, que seguirà lligat amb The Killers

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Brandon Flowers ha explicat en una entrevista amb Independent, que els seus plans de futur estaran centrats en el nou disc de The Killers i no amb un nou treball en solitari. Flowers ha dit que tot i així, li encanta com sona el seu últim disc en solitari, The Desired Effect, que tot i això no va poder presentar durant gaire temps en directe.

Sobre els canvis que ha sofert The Killers els darrers temps, ja sigui amb els seus dos membres originaris, que s’han retirat dels escenaris, per assumptes familiars o per tornar a la universitat, Flowers explica que continuen formant part del grup, i que treballaran amb ell a l’estudi de gravació i que no li preocupen massa.

El darrer disc del grup va ser Wonderful Wonderful, editat el 2017.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies