Bounce Twice ens presenten el seu nou senzill ‘Vaselina i gel’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Després de l’èxit indiscutible del seu últim disc “Rave On”, que inclou temes que ja estan sonant a totes les ràdios musicals de Catalunya com ‘T’he esborrat’, ‘No em sobren bales’ o ‘Pull over the ex’, Bounce Twice ja són una banda referent en música urbana catalana, i de les poques liderades per una dona.

Ara, presenten ‘Vaselina i gel’, un tema que parla de l’etern enemic, la dualitat de l’artista i com a través de dos egos, un és capaç de motivar-se o d’autoboicotejar-se en el seu camí artístic. És, senzillament, un diàleg intern evocat a l’autocrítica.

L’entrada Bounce Twice ens presenten el seu nou senzill ‘Vaselina i gel’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies