Bon Iver torna a ajornar el concert de Barcelona per la Covid-19

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El 23 de gener del 2021 estava previst que Bon Iver oferís el concert que aquest 2020 no havia pogut fer a causa de la pandèmia de coronavirus, però finalment ha decidit tornar a ajornar la gira i el concert s’ha reprogramat al 14 de novembre.

A través d’una nota de premsa la promotora Live Nation deixa entreveure que la Covid-19 empitjorarà amb l’arribada de l’hivern i molts artistes estan començant a traslladar les seves gires.

La promotora ha facilitat un enllaç per poder sol·licitar l’import de les entrades en cas que algú no pogués assistir al concert.

L’entrada Bon Iver torna a ajornar el concert de Barcelona per la Covid-19 ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies