BMG despatxa a Morrissey

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’artista i líder de la mítica banda The Smiths, Morrissey, ha comprovat com BMG ha trencat el contracte que el vinculava a la coneguda discogràfica.

Després del llançament en març del 2020 de ‘I am not a dog on a chain‘, BNG ha nomenat un nou executiu que no vol altre àlbum de l’artista en la seva discogràfica.

En canvi, el nou executiu de la discogràfica ha anunciat nous plans de diversitat dins de la llista d’artistes de BMG i ha cancel·lat tots els llançaments de l’artista. De nou, el cantant està a la cerca d’un nou segell discogràfic disposat a publicar la seva música.

Morrisey comenta que aquesta notícia va concorde a l’horror d’any que estem vivint. A més a més comenta que els seus tres àlbums amb la discogràfica han sigut els millors de la seva carrera musical i que sempre els donarà suport.

Per ell, gravar-los va ser un gir important a la seva vida i sempre estarà agraït de tot el que ha aconseguit amb ells.

Cal recordar que aquesta no és la primera vegada que Morrissey viu una situació com aquesta, ja que en 2014, Capitol Music Group va prendre una decisió pareguda.

 

 

L’entrada BMG despatxa a Morrissey ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies