Blur anuncien el seu retorn amb un concert a Londres

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Blur tornen als escenaris, concretament el 8 de juliol a l’Estadi de Wembley de Londres. La banda de Damon Albarn tornarà als escenaris després de 8 anys.

El concert comptarà amb Slowthai, Self Esteem i Jockstrap de teloners. Les entrades sortiran a la venda el 18 de novembre a través de Ticketmaster uk.

Els membres del grup es mostren entusiasmats de tornar a tocar en directe els seus èxits, entre ells ‘Parklife’ que arribarà als 30 anys d’existència.

De moment no se sap si s’anunciaran nous concerts o si aquesta serà l’única oportunitat de veure’ls en directe.

 

L’entrada Blur anuncien el seu retorn amb un concert a Londres ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies