Blink-182 torna amb el seu nou senzill ‘Quarantine’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Blink-182 ha llançat el seu nou senzill ‘Quarantine’ produït durant el període de confinament. Segons Travis Barker, actual bateria del grup, aquest tema podria formar part d’un EP que la banda publicarà pròximament. A més a més, va afegir que la banda està esperant poder traure el disc a finals d’estiu, on Blink-182 tornarà a les seves arrels.

Aquest tema, que va ser gravat per Mark Hopus, baixista i vocalista, i per Travis Barker, ha arribat un any després de l’edició de ‘Nine’, l’últim àlbum d’estudi fins al moment.

El senzill està causant prou d’enrenou, ja que no dóna crèdits a Matt Skiba l’actual cantant i guitarrista del grup. Els fans de la banda després s’estan preguntant si aquest és el moment on Tom DeLonge, exvocalista del grup, torna a l’agrupació.

 

 

L’entrada Blink-182 torna amb el seu nou senzill ‘Quarantine’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies