Blink-182 graven un tema amb The Chainsmokers

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Blink-182 graven un tema amb The Chainsmokers

El món de la música sempre sorprèn amb col·laboracions la mar de sorprenents i ara hem sabut gràcies a The Chainsmokers que molt aviat podrem escoltar una nova cançó amb Blink-182.

El grup de pop electrònic s’han mostrat molt contents a través de les xarxes, explicant que ja poden morir feliços després d’aquesta unió.

Per la seva banda, Mark Hoppus de Blink ha explicat a Twitter que han estat amics de Chainsmokers des de fa uns quants anys i que sempre han intentat col·laborar però np ha estat fins ara que han pogut fer-ho.

Al seu moment, Chainsmokers ja van fer una picada d’ullet als Blink a la seva cançó ‘Closer’, en un fragment de la cançó es diu: “Stay and play that Blink-182 song/ That we beat to death in Tuscon, okay.”.

 

View this post on Instagram

 

Writing wrongs… #chainsmokers

A post shared by Skiba, Matthew T. (@matttskiba) on

L’entrada Blink-182 graven un tema amb The Chainsmokers ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

InDGround es presenta com una alternativa als grans festivals amb un únic escenari

El calendari de festivals continua sumant noves propostes i aquest estiu s’hi afegirà InDGround, un certamen de nova creació que debutarà el pròxim 29 d’agost a Sant Pere de Ribes amb un format que vol diferenciar-se dels grans esdeveniments multitudinaris. La seva principal aposta passa per oferir un únic escenari, sense concerts simultanis, perquè el

Altres notícies