Billie Eilish revela que ha gravat amb Rosalía

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Billie Elish revela que ha gravat amb Rosalía

Billie Eilish ha estat en el programa de la BBC, Radio 1’s Future Sounds d’Annie Mac, parlant de la seva gira i el pròxim disc i, enmig de l’entrevista ha confirmat que ha gravat amb Rosalía.

No ha precisat si aquest tema que han enregistrat formarà part de “When We All Fall Asleep, Where Do We Go?”, l’àlbum que publicarà el 9 de març, o si serà un senzill a part.

Billie Eilish ja havia mostrat certa predilecció per la cantant catalana i aquesta col·laboració l’ha fet descobrir noves harmonies i evolucionar el registre vocal.

 

L’entrada Billie Eilish revela que ha gravat amb Rosalía ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies