Billie Eilish guanya el Globus d’Or per ‘No Time To Die’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquesta matinada s’han donat a conèixer els vencedors dels Globus d’Or, en un lliurament que no ha comptat amb cap gala ni retransmissió televisiva, a causa de les polèmiques constants amb els premis, però també per l’augment de casos de la variant Òmicron.

Billie Eilish i el seu germà Finneas han estat els guanyadors de la millor cançó gràcies a la seva interpretació a la pel·lícula de James Bond ‘No time to die‘. La cantant s’ha imposat a la resta de nominades, com per exemple Beyoncé per ‘Be alive’.

A l’apartat de banda sonora Hans Zimmer s’ha imposat gràcies a la seva creació per “Dune” del director “Denis Villeneuve”.

Els principals premis han anat repartits per West Side Story, The Power of the Dog i la sèrie Succession, totes tres amb 3 guardons. Pots consultar la resta de guanyadors aquí.

L’entrada Billie Eilish guanya el Globus d’Or per ‘No Time To Die’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies