Bilal Bensahid serà el candidat de La Bisbal En Moviment a les eleccions municipals de 2027

El regidor bisbalenc liderarà la candidatura amb la voluntat de presentar una alternativa centrada en la proximitat, el diàleg i les necessitats de la ciutadania de la Bisbal d'Empordà.

Redacció
Redaccióhttps://test.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Bilal Bensahid Zahuan encapçalarà la candidatura de La Bisbal En Moviment a les eleccions municipals previstes per a l’any 2027. El regidor bisbalenc ha estat escollit cap de llista després de guanyar el procés de primàries organitzat per aquesta nova formació política.

Bensahid, de trenta-dos anys, és politòleg i professor d’educació secundària i formació professional. Actualment exerceix al Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya i va ser el cap de llista de La Bisbal En Comú Podem a les eleccions municipals de l’any 2023, candidatura amb la qual va obtenir representació al consistori.

La nova formació es defineix com un projecte transversal i de proximitat. Segons ha explicat el candidat, l’objectiu és construir una proposta centrada en les necessitats de la ciutadania i basada en el treball municipal.

Durant aquests anys a l’oposició, Bensahid ha destacat la seva activitat al ple municipal. Entre les iniciatives que posa en valor hi ha la proposta per cedir terrenys municipals destinats a habitatge protegit i l’increment de les aportacions municipals a l’Associació de la Gent Gran.

El candidat assegura que el nou projecte vol obrir una etapa de participació i diàleg per afrontar els reptes de futur de la Bisbal d’Empordà. També defensa la necessitat de reforçar el protagonisme de la ciutat i impulsar polítiques orientades a la millora de la qualitat de vida dels veïns.

Amb aquesta elecció, La Bisbal En Moviment inicia formalment el camí cap als comicis municipals de 2027, amb la voluntat de consolidar-se com una nova opció política al municipi.

- Publicitat -
- Publicitat -

10 COMENTARIS

    • Dani Bofill Si això és el que et preocupa, pots estar tranquil. No estem a favor de l’ocupació il·legal.

      Treballarem perquè la crisi de l’habitatge tingui solucions reals, garantint la seguretat jurídica i el dret a un habitatge digne. Volem que els nostres veïns i veïnes puguin viure a la Bisbal, accedir a un lloguer assequible i no es vegin obligats a marxar de la seva ciutat per falta d’oportunitats o per l’elevat cost de l’habitatge.

      El nostre objectiu és construir una Bisbal més justa, segura i habitable per a tothom.

      • Bilal Bensahid pero si estas a favor de la okupacio com pots dir aixo,busca un pis a La Bisbal al davant de la sarfa? Molt bones paraules pero tothom sap que no es veritat,nomes tens que anar algún ple hi estas amb el móvil ara a la que parlen de okupacio no calles jejeje

      • Dani Bofill Hola Dani,
        No és cert que defensem l’ocupació, i encara menys en els termes que tu planteges. Barrejar aquest tema amb afirmacions personals teves o suposicions sobre el que faig o deixo de fer en un ple no ajuda a tenir un debat seriós ni constructiu.
        Et convido a que, abans de fer acusacions, revisis el nostre programa i les nostres propostes. Allà veuràs clarament què defensem i què no defensem, especialment en matèria d’habitatge, on parlem d’ampliar el parc públic, mobilitzar habitatge buit i garantir l’accés a un habitatge digne.
        Les xarxes socials faciliten molt fer afirmacions ràpides, però la política requereix rigor. Si vols criticar, fes-ho amb informació contrastada; estaré encantat de debatre-ho des d’aquí.

      • Bilal Bensahid veig que la intel.ligècia artificial et fa molta feina,he anat a plens hi tothom et veu el llautó , com no feu ni cas de projectes per recuperació hi ordre de delinqüència,però per els ocupes, et falta temps. Per cert els primers en estar en contra més policía sou vosaltres, els programes poden dir mil i una però la veritat que desde que sou a La Bisbal juntament amb la Cup,la Ocupació és un problema,si sortim als diaris!! Tú mateix ho dius habitatge digne SÍ per els ocupes .Només et volia dir això al veure el vostre programa que posa que escolteu la ciudadania. Espero que el 2027 no tingueu cap escany perquè no aporteu res. Ja no escriuré res més a partir d’ara parlaré amb els veïns de La Bisbal que han patit les vostres polítiques , per cert primer mireu quants empadronaments hi ha a La Bisbal segur que us sorprèn ara sí , si ho fa un veí de papers no li faltarà per portar al ajuntament. He patit l’ocupació associada amb delinquència durant 7 anys de no poder sortir al carrer amb un nen petit,baralles,drogues….I per últim mobilitzar habitatge buit i garantir un accés digne SÍ SEMPRE QUE SIGUI PER LA GENT QUE PORTA TOTA LA VIDA PAGANT ELS IMPOSTOS I COTITZANT AL POBLE !!! I QUE EN PROU FEINA ARRIBEN A FINAL DE MES !!

    • Sònia Pujol Valls Moltes gràcies Sonia!Construirem les nostres ciutats perquè siguin més habitables, sostenibles i pensades per a les persones. Treballem per una Bisbal amb més oportunitats, millor qualitat de vida i un futur compartit per a tothom.

    • Sònia Pujol Valls si no ets de La Bisbal d’empordar,ets de santa cristina com pots saber que passa al poble

      • Dani Bofill, doncs perquè conec al Bilal molt bé i sé, com he escrit, que no hi pot haver candidat que defensi millor,les idees que compartim.

  1. Bilal Bensahid Tranqui que per aqui algu li agrada la alcaldessa de Ripoll , anims i nome fa falta fer les ocses amb una mica de inteligencia i bon gust . Merces

Comments are closed.

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies