Beyoncé, acusada de "bruixeria extrema" per part d’una ex bateria

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Kimberly Thompson, ex bateria de Beyoncé, ha denunciat la cantant per un suposat assetjament i li ha posat una ordre d’allunyament. Thompson, que va treballar amb Beyoncé durant set anys, assegura que l’artista li ha fet la vida impossible al llarg dels últims mesos, segons documents recollits per The Blast. L’ex bateria diu que Beyoncé ha utilitzat «bruixeria extrema» per a assetjar-la i afirma que la cantant ha abusat sexualment d’ella mitjançant «conjurs màgics». Thompson també l’acusa de l’assassinat del seu gat i assegura que Beyoncé controla les seves finances i grava les seves converses telefòniques. 
Encara no se saben els motius pels quals Thompson pensa que Beyoncé ha fet tot el que figura a la denúncia, però el que sí se sap és que el jutge ha desestimat el cas.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies