Begur viatja arreu del món amb la segona trobada de postcrossing

Una trentena de persones van participar al postcrossing celebrat aquest cap de setmana a Begur per segona vegada amb participants arribats d'arreu del món

Redacció
Redaccióhttps://test.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Per segon any, Begur ha acollit una trobada postcrossing aquest dissabte 19 al municipi. La jornada va permetre escriure centenars de postals adquirides als establiments begurencs i enviar-les als destinataris més convenients.

Els participants van arribar de països com Finlàndia, Bèlgica, Camerun i Itàlia; a més de persones provinents de diferents punts de la geografia catalana: Lleida, Sant Celoni, Banyoles o Begur. En total, es van enviar fins a 488 postals, de les quals n’hi havia d’especials dissenyades per l’edició d’enguany a Begur.

Eugeni Pibernat, regidor de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Begur, valora molt positivament el projecte i afirma que “iniciatives com aquesta ens permeten nodrir l’oferta turística de Begur de nous continguts, dinamitzar el comerç local i donar a conèixer arreu del món els atractius patrimonials del nostre municipi”.

Postcrossing a Begur | Imatge de l'Ajuntament de Begur
Postcrossing a Begur | Imatge de l’Ajuntament de Begur

Postcrossing és una iniciativa particular del portuguès Paulo Magalhaes nascuda l’any 2005 i que actualment aplega més de 700.000 persones distribuïdes pels cinc continents que ja han enviat més de 47.000.000 de postals. A Catalunya, en particular, hi ha prop de 1.400 postcrossers. Per fer possible el projecte, Magalhaes, juntament amb els seus amics, va crear una pàgina web que permet a persones de tot el món enviar i rebre les postals signades en diferents punts d’arreu del món; entre ells, Begur.

- Publicitat -
- Publicitat -

InDGround es presenta com una alternativa als grans festivals amb un únic escenari

El calendari de festivals continua sumant noves propostes i aquest estiu s’hi afegirà InDGround, un certamen de nova creació que debutarà el pròxim 29 d’agost a Sant Pere de Ribes amb un format que vol diferenciar-se dels grans esdeveniments multitudinaris. La seva principal aposta passa per oferir un únic escenari, sense concerts simultanis, perquè el

Altres notícies