Els ajuntaments de Palamós, Begur i Verges obren el Dia de la Hispanitat

Redacció
Redaccióhttps://test.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els ajuntaments de Palamós, Begur i Verges obren avui, Dia de la Hispanitat, com una jornada laborable més. «Considerem que no tenim res a celebrar i que aquesta festa imposada de la Hispanitat no representa actualment a la societat catalana», diu l’alcalde de Verges Ignasi Sabater, de la CUP. El govern vergelità obre per primer cop el 12 d’octubre les oficines de l’ajuntament, segons es va aprovar en sessió plenària.

L’equip de govern de Palamós, format per ERC i CDC, ha atès els veïns aquest matí a l’Oficina d’Atenció Ciutadana. L’alcalde de Begur Joan Loureiro, d’ERC, ⁠⁠⁠afirma: «Obrim perquè aquesta festa no la sentim nostra ni representa res de bo». Els funcionaris begurencs tenen llibertat de treballar o fer festa. Així ho ha tuitejat Maite Martín, regidora de cultura de Begur:


A Celrà i a Viladamat també treballaran el 12 d’octubre, com duen fent durant quatre anys. El cas dels consistoris que avui han obert ha agafat volada després que un jutge, a petició de la delegació del govern espanyol, hagi prohibit obrir a l’Ajuntament de Badalona. Finalment, però, l’equip de govern badaloní ha obert les portes desobeint la resolució judicial.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies