Alerta als veïns i veïnes per presumpta estafa oferint la desinfecció del domicili particular amb ozó. Els estafadors es dirigeixen sobretot a gent gran i els prometen una sessió gratis de fisioteràpia.
Per tot plegat, es recomana avisar els familiars de més edat i posar-los sobreavís. I en cas de dubte, els Ajuntaments del Baix Empordà proposen contactar amb les oficines municipals o amb les policies locals de cada municipi

A més a més, per evitar complicacions, alguns ajuntaments com els de Pals o Begur han assegurat que «no s’està duent a terme cap campanya municipal» per tal de desinfectar els habitatges amb ozó a causa de la pandèmia del coronavirus. Asseguren que «aquestes pràctiques i serveis poden representar una estafa».
Aquesta és una més de la llista d’estafes que els mossos d’esquadra han detectat arran de la pandèmia per la COVID




