Campanya contra el malbaratament alimentari a Begur

Redacció
Redaccióhttps://test.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’àrea de Medi Ambient de l’Ajuntament de Begur treballa amb una campanya de sensibilització sobre el malbaratament alimentari. S’aniran publicant un seguit de càpsules informatives la pàgina de Facebook de l’Espai Mas d’en Pinc amb informació rellevant sobre què és el malbaratament alimentari, quins són els impactes, què es pot fer per reduir-los, consells i receptes

També col·laboren amb el Consell Comarcal del Baix Empordà, amb una acció que va adreçada a la ciutadania però que es vehicula a través del sector de la restauració lliurant estovalles de paper als establiments del sector de la restauració interessats del municipi de Begur, que contenen missatges de conscienciació sobre el concepte del malbaratament alimentari, inclouen xifres  i recomanacions a l’abast de tots els ciutadans i ciutadanes, així com receptes, o consells per organitzar la nevera, per així evitar llençar el menjar a les escombraries, a la vegada que es proposa als clients que s’emportin a casa el menjar que no s’hagin acabat al restaurant.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies