Begur estrena punt d’informació turística

Miquel Curanta
Miquel Curanta
Em dic Miquel Curanta i sóc de Pals. Gestor cultural i de mitjans, he treballat a diverses emissores de Ràdio (Ràdio Begur, Ràdio Costa Brava, 40 Principals, M80 ràdio, Cadena SER, Flaix, Flaixbac, Ona Catalana, Catalunya ràdio). He estat director de l'Institut Català de les Empreses Culturals (2018 - 2022) i del Club TRESC (2008 - 2018). També he fundat una productora de televisió (Creativa Audiovisual) i el 2001 vaig fundar Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament de Begur ha instal·lat un nou punt d’informació a l’aparcament de la Vinya, just a l’entrada del poble d’on provenen més visitants, segons ha explicat a Ràdio Capital, el Regidor de Promoció Econòmica, Turisme i Comunicació de Begur, Eugeni Pibernat.

La nova caseta d’informació, donarà servei des del primer de juliol i fins el 10 de setembre, que tancarà les portes acabada la Fira d’Indians. A més de facilitar el servei des de l’entrada de Begur mateix, l’Ajuntament preveu que entre aquest punt d’informació i l’oficina de turisme, augmenti el número de visites que l’any passat va ser de 21.000

A més d’informació turística, des d’aquest espai es regularà i s’incentivarà l’ús del servei d’autobusos que van cap a les platges de Begur i que l’Ajuntament ha reforçat aquest any, amb la voluntat d’evitar col·lapses a les platges, especialment en els casos de Sa Tuna i Aiguablava, que només disposaven de dos busos al dia.

- Publicitat -
- Publicitat -

InDGround es presenta com una alternativa als grans festivals amb un únic escenari

El calendari de festivals continua sumant noves propostes i aquest estiu s’hi afegirà InDGround, un certamen de nova creació que debutarà el pròxim 29 d’agost a Sant Pere de Ribes amb un format que vol diferenciar-se dels grans esdeveniments multitudinaris. La seva principal aposta passa per oferir un únic escenari, sense concerts simultanis, perquè el

Altres notícies