Badosa i Azarenka s’enfronten en la primera elmiminatoria del WTA

L'eliminatoria se celebrarà el proper 4 de gener

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Paula Badosa i Victoria Azarenka s’enforntaràn el proper dimarts 4 de gener en la primera eliminatòria de la Women’s Tennis Association 500. L’eliminatòria se celebra a Adelaida (Austràlia) en la reedició de la final d’Indian Wells. Aquest serà el primer partit de l’any 2022 per ambdues jugadores.

La catalana i la bielorussa debutaran abans juntes, demà dilluns en el quadre de dobles contra les temibles japoneses Shuko Aoyama i Ena Shibahara. Aquestes dues tenistes japoneses poseeixen la cinquena i sisena posició del rànquing mundial de la WTA. Badosa va anunciar fa pocs dies que jugaria els dobles de l’obert d’Austràlia amb la kazakh Ielena Ribakina.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies