Comença la selectivitat, aquest any amb tres seus al Baix Empordà

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Fotografia: imatge d’arxiu

Avui comença la selectivitat arreu de Catalunya, i les proves tornen per segon any al Baix Empordà a causa de la pandèmia. En el conjunt de les comarques gironines, s’examinaran un total de 3.644 estudiants, 152 més dels que ho van fer l’any passat.

Segons informa l’ACN, a la demarcació de Girona les proves es faran en onze seus, tal com es va fer l’any passat, per garantir les distàncies de seguretat i els aforaments. D’aquestes 11, al Baix Empordà n’hi ha tres. En primer lloc, l’Institut de la Bisbal d’Empordà repeteix com a seu, i també es faran proves als centres de secundària de Sant Feliu de Guíxols i Palamós.

Les proves es faran entre avui dimarts 8 de juny i el divendres 11 de juny. El primer examen és el de llengua castellana i literatura, que obrirà les proves avui a les 9 del matí. Després, a partir de les 12 del migdia, cada estudiant farà un examen segons la modalitat que hagin estudiat.

Institut Escola de Secundària de la Bisbal d'Empordà on hi ha el professor de l'Institut de la Bisbal acusat d'abusos sexuals | Imatge de Google Maps
Institut Escola de Secundària de la Bisbal d’Empordà | Imatge de Google Maps

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies