Arriben Habla de Mí en Presente, el grup que ho petarà el 2022

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els Habla de Mí en Presente són tres joves barcelonins, un alemany i un parisenc que van crear el grup a Berlin l’any 2013 i que el presentaran en viu a casa nostra al Festival Strenes el 22 d’abril i al Cruïlla de Primavera el 23 d’abril, entre altres.

Divendres passat van publicar la cançó “Vivir más” que dóna títol al seu primer disc, i aquest divendres veu la llum “KSA”, un temazo on hi col·labora Belén Barenys a.k.a. MEMÉ, corista de la Rigoberta Bandini.

El dia 11 de febrer, els Habla de Mí en Presente publicaran el seu primer disc d’estudi “Vivir más”, una col·lecció d’11 cançons en català i castellà que descobreixen un estil nou que parteix de la rumba i el tecno alemany per acabar esdevenint pop.

L’entrada Arriben Habla de Mí en Presente, el grup que ho petarà el 2022 ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies