Arriba ‘Per la bona gent’ el nou senzill dels Manel

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Manel han tornat aquest divendres a la mitjanit amb ‘Per la bona gent‘, el primer senzill del seu nou disc de títol homònim i que arribarà al llarg de la tardor. Un cop més estarà produït pel nord-americà Jake Aron i serà el primer treball auto-editat a través del segell Ceràmiques Guzmán, nom que fa referència a una cançó del primer disc del grup.

La cançó sorprèn des del primer segon i al llarg de tota la peça combina la música electrònica i el hip hop amb un sampler de la cançó ‘Alenar’ de Maria del Mar Bonet. El grup explica que la cançó reflexiona sobre la porositat de les fronteres que separen el Bé i el Mal.

El vídeo l’ha dirigit Lluís Sellarès i ja està disponible a través de la xarxa.

La banda té un grapat de dates on presentarà el disc, la primera d’elles el 9 de novembre a València, posteriorment el 16 al Poble Espanyol de Barcelona i amb totes les entrades exhaurides. El 23 serà el torn de Tarragona i el 29 de la Mirona de Salt. El 28 de desembre aniran a Lleida i el 9 de gener serà el torn de Madrid.

L’entrada Arriba ‘Per la bona gent’ el nou senzill dels Manel ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies