Arctic Monkeys han gravat el seu setè disc aquest estiu

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Arctic Monkeys segueixen avançant amb el que ha de ser el seu setè disc i sembla que podria estar més a prop del què ens pensem. Alguns webs com NME afirmen que el disc ja estaria gravat i podria publicar-se en qualsevol moment.

Els últims dos mesos el grup ha estat gravant a un antic monestir situat a Suffolk al Regne Unit. Butley Priory és una antiga abadia victoriana i ha afirmat en un comunicat que durant els mesos de juny i juliol una banda hauria estat gravant un disc. Segons sembla, els hi hauria agradat l’acústica. El perfil d’Instagram agraeix de part dels treballadors als membres del grup la seva estada i haver pogut gaudir de música durant aquests mesos.

Aquest nou disc donarà el relleu a “Tranquility Base Hotel & Casino” editat el 2018. 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @crispygeniusfish

L’entrada Arctic Monkeys han gravat el seu setè disc aquest estiu ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies