Arc de Triomf debuten amb ‘Per un món’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Arc de Triomf és el nom de la nova banda dels germans Olek i Wojtek Burek, que després d’acabar l’etapa amb Daylight fa uns anys ara tenen aquest nou projecte al costat de Victor Vera, Noel Campillo, Nestor Quesada i Joan Biosca.

Un canvi de registre musical que els obre les portes del mestissatge en català, després de molts anys on les guitarres més rockeres els havien portat a actuar per tot el país però també a llocs com el Japó, la Xina o Rússia.

El debut del grup es dirà “Nascuts per molestar” i des d’avui ja podem gaudir del primer senzill ‘Per un món‘, que ve acompanyat d’un videoclip dirigit per Albert Marcos i Gerard Lázaro.

L’entrada Arc de Triomf debuten amb ‘Per un món’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies