Alfred García i Miki Núñez anuncien ‘Electricitat’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Feia uns dies que la xarxa bullia amb una possible col·laboració entre Miki Núñez i Alfred García, a causa d’uns missatges que els dos artistes es van llençar des de Twitter.

Ara es confirma la notícia i el divendres 25 de novembre s’estrenarà ‘Electricitat‘ la primera cançó conjunta entre els dos artistes.

García explica que fa cosa d’un any en Miki estava creant el seu tercer disc a l’estudi i va quedar amb ell, juntament amb Àlex Pérez i Fernando Boix per ensenyar-los una cançó que tenia a un calaix i que volia que cantés en Miki. Li va agradar i la mateixa tarda li va demanar de cantar-la a duet amb ell.

Un any després, la cançó veurà finalment la llum.

L’entrada Alfred García i Miki Núñez anuncien ‘Electricitat’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

InDGround es presenta com una alternativa als grans festivals amb un únic escenari

El calendari de festivals continua sumant noves propostes i aquest estiu s’hi afegirà InDGround, un certamen de nova creació que debutarà el pròxim 29 d’agost a Sant Pere de Ribes amb un format que vol diferenciar-se dels grans esdeveniments multitudinaris. La seva principal aposta passa per oferir un únic escenari, sense concerts simultanis, perquè el

Altres notícies