Alfred García estrena el vídeo de ‘Londres’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El cantant català Alfred García ha escollit ‘Londres‘ com a darrer senzill del seu disc “1016” i que serveix per tancar una trilogia que va començar amb ‘De la Tierra hasta Marte’ i que va continuar amb ‘Wonder’.

El videoclip ens transporta a la ciutat britànica on el cantant fa un homenatge a la persona amb la qual es va inspirar a l’hora de crear el tema.

El 9 de novembre s’ha anunciat un concert final de gira al Sant Jordi Club de Barcelona i les entrades ja estan a la venda a Ticketmaster i punts habituals. El mateix dia està prevista una reedició del disc i un curtmetratge anomenat ‘El circulo rojo‘, on veurem com ha estat el seu darrer any.

Per altra banda el músic ja va preparant un nou disc, que explica que serà molt variat musicalment.

L’entrada Alfred García estrena el vídeo de ‘Londres’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies