L’Ajuntament de Santa Cristina canvia el dia de celebració dels plens municipals

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament de Santa Cristina d’Aro celebrarà els plens ordinaris municipals els dimecres al vespre. Es va decidir per unanimitat en el darrer ple, celebrat a l’octubre.

Fins ara els plens es celebraven l’últim dilluns de cada mes, però a partir d’aquest novembre ja no serà així. El canvi s’ha portat a terme, segons explica la proposta presentada a votació, per necessitat. Tot i el canvi de dia, el plenari es seguirà celebrant a les 20:30 h, com és habitual.

Un canvi però que no està consolidat del tot, ja que es podria arribar a variar el dia i l’hora, si així ho decideixen els portaveus en junta. En l’anterior mandat els plens de l’Ajuntament es celebraven els dijous.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies