Aerosmith diuen adéu dels escenaris definitivament

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aerosmith s’han hagut d’acomiadar dels escenaris per la porta de darrere després que Steven Tyler no es recuperés dels seus problemes de veu a causa de la lesió que pateix i de la qual finalment no s’ha pogut recuperar.

Els seus metges han fet tot el possible, però finalment no ha pogut recuperar-se completament de la seva veu i el grup ha emès un comunicat anunciant el final dels concerts.

La banda ha explicat que han pres la dura decisió, però necessària, com a banda de germans, de retirar-se dels escenaris.

El darrer concert d’Aerosmith va ser pràcticament fa un any, el 9 de setembre, a Nova York. Llavors en plena actuació el seu cantant va quedar amb la laringe tocada i el grup va decidir posposar la gira de comiat, que finalment no es podrà dur a terme.

L’entrada Aerosmith diuen adéu dels escenaris definitivament ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies