Adele i Taylor Swift juntes a l’estudi de gravació

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Adele i Taylor Swift juntes a l’estudi de gravació

Alguna cosa passarà entre Adele i Taylor Swift, ja que les dues artistes han estat gravant a un estudi durant algunes setmanes. Pel que sembla i segons informa Hollywood Pipeline, la cantant de ‘Hello’ i ‘Skyfall’ ha estat enllestint el seu nou disc i ha passat algunes hores al costat de Swift.

El mateix mitjà apunta que Adele va passar les dues últimes setmanes de març a l’àtic de Swift, on pel que sembla s’haurien produït algunes gravacions entre les dues artistes.

De moment no sabem quan sortirà el nou disc d’Adele, però anteriorment s’havia explicat que el relleu de “25” estaria al mercat a finals d’any o principis del 2020. I qui sap si amb col·laboració entre totes dues cantants.

 

L’entrada Adele i Taylor Swift juntes a l’estudi de gravació ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies