Actuació de la policia local de la Bisbal contra el tràfic de drogues a la ciutat

Divendres passat es va procedir a la detenció de quatre persones per un presumpte delicte contra la salut pública

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La regidoria de Seguretat Ciutadana de la Bisbal de la que és nou titular David Mont-ros ha fet pública la detenció de quatre persones per un presumpte delicte de tràfic de drogues. Ha sigut mitjançant una nota de premsa emesa dilluns 15 de juliol, en la que informava de que divendres de la setmana passada, a les 17:00 hores, agents de la Policia Local de la Bisbal es trobaven realitzant tasques de seguretat ciutadana quan van detectar moviments sospitosos al voltant d’un vehicle aturat a la zona dels horts que hi ha a la llera del riu Daró.

El cotxe estava estacionat prop de l’accés als horts que es fa a través del carrer Puig d’en Vidal i unes persones hi estaven carregant el maleter. Una d‘aquestes persones en veure la patrulla va fer un moviment brusc per tornar entrar el que va fer sospitar als als agents que en apropar-se també van percebre una forta olor de marihuana. En inspeccionar el vehicle els agents van detectar que al maleter del vehicle hi havia estris susceptibles de ser relacionats amb relacionats amb el tràfic de drogues, i van demanar el suport d’un altre patrulla de Policia local i de Mossos.

En accedir a l’hort es van localitzar unes 200 plantes i una sala on hi havia instal·lat un assecador amb plantes a les que se’ls hi estava llevant la humitat, així com material divers pel cultiu i procés de la substància. També es van localitzar diverses caixes de plàstic amb cabdells de marihuana, i davant d’aquests fets els agents van procedir a la detenció immediata de les quatre persones que hi havia en el lloc dels fets, i que van quedar a disposició judicial.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies